Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Zijn alle producten op voorraad?
De meeste producten in onze webshop zijn op voorraad. Wanneer je een product aanklikt, dan zie je direct of het op voorraad is. Als dit niet het geval is, dan staat aangegeven hoelang het duurt voordat het product weer op voorraad is.

Wat zijn de verzendkosten?
Bij Gadgetshop24 betaal je boven een orderbedrag van €50,- geen verzendkosten. Onder dit bedrag zijn de verzendkosten in Nederland en België €4,95.

Op welke manieren kan ik betalen?
Je kunt op de volgende manieren betalen: iDeal, PayPal, Creditkaart, Bitcoins of vooruitbetaling per bank. Lees meer over de mogelijkheden op de pagina Betaalmethoden.

Hoe weet ik of het plaatsen van mijn bestelling gelukt is?
Na het succesvol afronden van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail van ons. Als je geen bevestigingsmail hebt gekregen, dan is je bestelling niet correct binnengekomen. Neem in dat geval contact met ons op via info@gadgetshop24.nl of via ons telefoonnummer 0181 776 813.

Hoe lever ik een cadeaubon of kortingsbon in?
Als je in het bezit bent van een cadeaubon of kortingscode dan kun je deze eenvoudig inwisselen in je winkelwagentje. Klik op 'Bevestig' om de code te gebruiken.

Hoe maak ik een klantaccount aan?
Je kunt een klantaccount aanmaken door te klikken op 'Inloggen' rechtsbovenin de pagina. Klik vervolgens op 'Account aanmaken' en vul de benodigde gegevens in. Het is ook mogelijk om tijdens het afrekenen van je bestelling een klantaccount te maken. Klik daarvoor op 'Maak een account aan voor uw volgende bezoek' en vul een wachtwoord in. 

Heb ik een klantaccount nodig?
Je hebt geen klantaccount nodig om een bestelling te plaatsen. Je hoeft alleen de benodigde gegevens op de betaalpagina in te vullen om te bestellen. Het voordeel van een klantaccount is dat je je gegevens niet bij elke bestelling opnieuw hoeft in te vullen. 

Kan ik een verschillend factuur- en verzendadres gebruiken?
Het kan natuurlijk voorkomen dat je een product als cadeau wilt sturen en daardoor een afwijkend factuur- en verzendadres hebt. Op de betaalpagina zie je dat de optie 'Verzenden naar hetzelfde adres' aangevinkt is. Wil je een ander verzendadres invoeren, haal het vinkje dan weg en voer de benodigde gegevens in.